sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Talvivarannot

Liikkumattomuus on ollut tämän talven riippakivi (kaiken muun ohessa...). Pian neljä kuukautta totaalista sohvaperunointia ja ainoastaan suunnitelmia.

Tätä vauhtia olen ihan just kohta sikapaskaläski. Rasvaprosenttini on kasvanut hyvää vauhtia yhden prosenttiyksikön verran joka kuukausi.

Yritän aloitella juoksemista uudelleen, sillä parempaa rentoutumiskeinoa ei joogan ohella ole. Kuntoni on vain rapissut eikä terveys kait ole muutenkaan täysin kohdillaan. Minä ja isäni saamme verenpainemittarilla samantapaisia lukemia, hän syö lääkkeitä ja minä en.
'Olet sitä mitä syöt'. Tässä tapauksessa se tarkoittaa suuria määriä kahvia, korvapuusteja, pizzaa sekä täytekakkua. Tämän viikonlopun osalta.

Hommasin itseäni motivoidakseni uuden sykemittarin entisen tilalle. Hyvään aikaan, sillä rannekelloni lakkasi toimimasta ja olen niitä ihmisiä jotka tulevat hysteeriseksi jolleivat voi vahtia ajankulua 24/7.
Viimeisen kahden viikon aikana olen käyttänyt sykemittaria lenkillä kaksi kertaa. Kait se on alku sekin.

Ei kommentteja: