torstai 26. helmikuuta 2009

Yrittänyttä ei ...


Koska tällä viikolla on ollut olevinaan enemmän aikaa, olen pohtinut tulevaisuuttani. Tehnyt suunnitelmia ja varasuunnitelmia. Ottanut askeleen eteenpäin ja toisaalta hieman sivulle. Tällä viikolla olen heitellyt koukkuja kahteen suuntaan, niistä toinen saattaa viedä toiselle puolen suomenmaata ja toinen eteläisempään suomeen.

Suunnitelmani saavat monenlaista palautetta: 'Hienoa että suuntaat eteenpäin..', 'Kyllä, nyt olisi hyvä mahdollisuus muuttaa..', 'Aina sinä olet hakemassa jotakin tai jonnekin...', 'Yrität olla kohtaamatta asioita...', 'Ai miksi et pääsisi? Totta kai!!'.
Kun minä suunnittelen omaa elämääni, toiset pelkäävät kokevansa menetyksiä. Toiset epäilevät etteivät ole tulleet ymmärretyiksi, jotkut haluavat vaikuttaa päätöksiini, osa on silmin nähden huojentuneita nähdessään että olen suunnannut katseeni eteenpäin.
Ja minulla on kevyt olo.

Maaliskuu tulee olemaan äärimmäisen kiireinen kuukausi. Mutta sen jälkeen saapuu kevät.

Ja ensi viikolla pääsen jälleen tapaamaan ihmisen jota olen miettinyt usein. Liian usein.

Ei kommentteja: